Ga naar de inhoud

Operationeel & Lijn Management

  • Tijdelijke waarneming van operationale teams: 
  • het ontwikkelen en doorvoeren van uw nieuwe strategie
  • overbrugging van een vacante managementfunctie door ziekte/vertrek
  • het doorvoeren van een herstructurering/afslanking van uw organisatie
  • continueren van bedrijfsvoering na overname, herstructurering.

Informatie Manager Ambulance (Witte Kruis)  & Shared Services (Connexxion)

Leidinggeven aan diverse applicatiemanagers Ambulance & Shared Services Transdev (Finance, HR, Online) en managen IT Omgeving Witte Kruis

Manager Klantenservice Openbaar Vervoer tijdens introductie OV Chipcard

Leidinggeven aan de klantenservice afdeling Connexxion Openbaar Vervoer tijdens de introductie van de OV Chipkaart. Tevens de verhuizing van klantenservice van Haarlem naar IJsselmuiden als onderdeel van reorganisatie.Grote focus op het optimaliseren van telefoon, email en papierenstromen met klachten, abonnementen, suggesties, OV Chip Kaart vragen en restitutie

connexxion
dbFiles.CorporateLogos.CybertechInternationalLogo_jpg

Cybertech Global Support Director
Rol bestond het opzetten en leidinggeven 7 *24 uur wereldwijde serviceorganisatie ( voor snelgroeiende scale-upe Cybertech (nu onderdeel van NICE). Binnen paar maanden uitgegroeid naar 60 IT-support medewerkers wereldwijd. CyberTech levert voice recording oplossingen voor wereldwijde banken en overheidsorganisaties. 

NCR Field Service Operation Director Nortern & Eastern Europe 

Aansturen van 200+ Customer Engineers en Team Managers in internationale omgeving: Benelux, Denemarken, Noorwegen, Zweden, Polen, Rusland, Tsjechië en Hongarije

NCR Business Unit Manager Finance & Retail Services Netherlands 
Aansturen van 120 Service Medewerkers (Techneuten, Account Support en Sales afdeling. (right sizen van de organisatie, verbeteren van operationele efficiëntie, best-in-class in Europa)
 
NCR Field Service Operation  Director Nortern Europe
ncr_logo_pantone