Operationeel & Lijn Management
- Tijdelijke waarneming van operationale teams:
- het ontwikkelen en doorvoeren van uw nieuwe strategie
- overbrugging van een vacante managementfunctie door ziekte/vertrek
- het doorvoeren van een herstructurering/afslanking van uw organisatie
- continueren van bedrijfsvoering na overname, herstructurering.
Informatie Manager Ambulance (Witte Kruis) & Shared Services (Connexxion)
Leidinggeven aan diverse applicatiemanagers Ambulance & Shared Services Transdev (Finance, HR, Online) en managen IT Omgeving Witte Kruis
Manager Klantenservice Openbaar Vervoer tijdens introductie OV Chipcard
Leidinggeven aan de klantenservice afdeling Connexxion Openbaar Vervoer tijdens de introductie van de OV Chipkaart. Tevens de verhuizing van klantenservice van Haarlem naar IJsselmuiden als onderdeel van reorganisatie.Grote focus op het optimaliseren van telefoon, email en papierenstromen met klachten, abonnementen, suggesties, OV Chip Kaart vragen en restitutie
Cybertech Global Support Director
Rol bestond het opzetten en leidinggeven 7 *24 uur wereldwijde serviceorganisatie ( voor snelgroeiende scale-upe Cybertech (nu onderdeel van NICE). Binnen paar maanden uitgegroeid naar 60 IT-support medewerkers wereldwijd. CyberTech levert voice recording oplossingen voor wereldwijde banken en overheidsorganisaties.
Aansturen van 200+ Customer Engineers en Team Managers in internationale omgeving: Benelux, Denemarken, Noorwegen, Zweden, Polen, Rusland, Tsjechië en Hongarije